برنامه‌های هدفمند به منظور بهره‌گیری حداکثری از اوقات فراغت دانش آموزان برنامه‌ریزی شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به منظور بهره گیری حداکثری از اوقات فراغت دانش آموزان باید برنامه‌های هدفمند برای آنان طراحی شود.

حجت الاسلام  مصطفی محامی  در جلسه کمیته همکاری‌های مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها برای تربیت و پرورش دانش آموزان تاکید کرد و اظهارداشت: اوقات فراغت موضوع مهمی است از این جهت که رها بودن دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستان آسیب زاست و باید از این فرصت نهایت استفاده را جهت برگزاری برنامه‌های متنوع و شاداب داشته باشید.

امام جمعه زاهدان ضمن ابراز گلایه از تاخیر ایجاد شده در طراحی برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان افزود: اگر بخواهیم طبق روال گذشته عمل کنیم کار به جایی نخواهیم برد و در این جهت باید از ظرفیت روحانیون و مبلغان دینی استفاده و تعامل ویژه‌ای با حوزه‌های علمیه، دفتر تبلیغات و حلقات صالحین داشته باشید.

وی بیان کرد: متاسفانه عموم مردم اطلاعات کافی در خصوص معارف دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را ندارند و برای تربیت صحیح و مطلوب دانش آموزان در عصر کنونی، لازم است آموزش‌های مهارتی، بصیرتی، معارفی و علمی معلمان دنبال و به روز رسانی شود.

حجت الاسلام  مصطفی محامی ادامه داد: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش، معلم طلبه و سرباز طلبه‌ها به منظور حضور موفق و موثر در کلاس درس باید آموزش‌های معلمی را فراگرفته و با مهارت‌های تدریس در کلاس درس حضور یابند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر مصوبه جلسات قبلی این کمیته مبنی بر توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی، پیگیری و تحقق اهداف تعریف شده در این مصوبه را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار