طرح ساماندهی فاضلاب پادگان خراجو چالش‌های زیست محیطی را کاهش می‌دهد

فرماندار شهرستان عجب شیر بر رفع مشکل فاضلاب پادگان خراجو شهرستان عجب شیر تاکید کرد و گفت:با اجرای این طرح از ورود فاضلاب به رودخانه جلوگیری تا گامی مهم برای حفظ محیط زیست این شهرستان برداشته شود.

جعفر قادری در کارگروه پسماند شهرستان عجب شیر با اشاره به اینکه باید مشکل فاضلاب پادگان خراجو شهرستان عجب شیر رفع شود گفت: رفع این معضل بهداشتی نیاز به مکاتبه و مذاکره از طریق نیرو‌های مسلح و شرکت آب و فاضلاب استان است و نیاز به پیگیری است و این طرح باید در اولویت اقدامات اجرایی پادگان و شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف شهرداری‌ها در خصوص جمع آوری و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در سطح شهرستان اظهار داشت: شهرداری باید به همراه اعضای کارگروه باید نسبت به تعیین یک محل مناسب جهت ساماندهی و انتقال نخاله‌های ساختمانی اقدام نمایند.

فرماندار عجب شیر همچنین به جمع آوری زباله‌های روستایی با مدیریت دهیاران در روستا‌های شهرستان اشاره کرد و افزود: جمع آوری، دفع و یا بازیافت زباله‌ها نیازمند طرح جامعی است که با تدوین طرح مدیریت پسماند شهرستان عملی خواهد شد.

وی به اهمیت ساماندهی خودرو‌های لجن کش‌ها اشاره کرد و افزود: باید لجن کش‌ها ساماندهی شود و مکانی مناسب جهت تخلیه پساب در اختیار آن‌ها قرار گیرد و شبکه بهداشت و درمان شهرستان و محیط زیست بدون هیچ‌گونه اغماض با عوامل حقیقی و حقوقی دفع پسماند برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.