رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی استان زنجان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته شعب این بانک در استان ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرداند که این میزان نسبت به سال ماقبل آن رشد ۱۰۰درصدی داشت.

 اصغر احمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بانک کشاورزی بازیگر نقش اول بخش راهبردی بخش کشاورزی است، گفت: میزان رشد پرداخت تسهیلات شبکه بانکی استان زنجان در سال گذشته ۵۰ درصد بود ولی عملکرد بانک کشاورزی ۲ برابر این میانگین بود.

وی ادامه داد: سال گذشته بانک کشاورزی در استان زنجان به بیش از ۳۰ هزار نفر تسهیلات پرداخت کرد که این تسهیلات با نظارت ها و رصدهایی که انجام می شود، در خدمت رونق تولید قرار گرفت.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته در مجموع بیش از ۶۰ درصد تامین مالی بخش کشاورزی در استان را را بانک کشاورزی انجام داد، گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه سایر بانک ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را صرف تسهیلات بخش کشاورزی کنند ولی عملکرد این موضوع در استان حدود پنج درصد بود.

احمدی خاطرنشان کرد: از آنجا که ماهیت بخش کشاورزی و فعالیت های این حوزه با ریسک های بیشتر و متنوع نسبت به سایر بخش ها مواجه است، سایر بانک ها آنچنان رغبتی برای هزینه در این بخش ندارند.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: شعب این بانک در استان سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد ریال نیز تسهیلات تکلیفی برای ازدواج، فرزندآوری و مشاغل خانگی پرداخت کرد.

احمدی اظهار کرد: بانک کشاورزی در استان زنجان ۲۸ شعبه و ۳۰۰ پرسنل دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.