رتبه برتر اشتغال زایی مردمی برای ایثارگران به خراسان رضوی تعلق گرفت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: کارآفرینان مردمی و بخش خصوصی در استان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در ایجاد اشتغال خراسان رضوی شدند.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در حالی که طی ۱۵ ماه گذشته با بی مهری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال به فرزندان شاهد و جانباز مواجه بودیم بخش مردمی شامل کارآفرینان ایثارگر و متدین ۷۱۶ فرصت شغلی برای فرزندان شهدا و جانباز استان ایجاد کرده اند.

او افزود: آمار یاد شده مربوط به سال گذشته است که با ترغیب تولیدکنندگان برای جذب فرزندان شهدا و جانبازان حاصل شده و همچنان در امسال ادامه دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مدعی شد: در حالی که مصوبه قانونی برای ارائه تسهیلات اشتغال به ایثارگران استان به میزان چهار هزار میلیارد ریال در سال گذشته وجود داشت، اما بانک‌ها حتی یک ریال نیز از این تسهیلات را پرداخت نکرده اند.

حسن زاده نامقی بیان کرد: این کم کاری بانک‌ها را با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشته ایم تا مساله عدم تخصیص اعتبارات اشتغال را پیگیری کنند.

برچسب ها: ایثارگران ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.