بزرگترین مجتمع تولید روغن کشور زیر چتر حمایت دولت

استاندار مرکزی گفت: به صورت ویژه از واحد‌هایی مانند مجتمع غلات بان که کالا‌ی راهبردی تولید می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.

مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در بازدید از بزرگترین مجتمع تولید روغن کشور در ساوه، گفت: به صورت ویژه از واحد‌های که مانند مجتمع صنعتی غلات بان کالا‌ی راهبردی (استراتژیک) تولید می‌کنند، حمایت خواهیم کرد.

مخلص‌الائمه در جریان نظارت میدانی بر روند تولیدات صنایع شهر صنعتی کاوه، از شرکت غلات‌بان که مراحل احداث را طی می‌کند، بازدید کرد و با بیان اینکه مسائل و مشکلات شرکت‌ها و صنایع بزرگ به مراتب از صنایع خرد و متوسط بیشتر است، افزود: شناسایی مشکلات و انتخاب راهکار مناسب جهت حل و فصل موضوعات یکی از اقدامات راهبردی دولت سیزدهم در نقاط مختلف کشور است.

مقدسی مدیرعامل مجتمع صنعتی غلات‌بان نیز گفت: مجتمع صنعتی غلات بان، دارای سه مجموعه مجزا شامل سیلو‌های ذخیره سازی انواع دانه‌های روغنی است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا در حال ساخت است و عملیات بوجاری، تنظیم دما، رطوبت و رصد دائمی کیفی محصولات در آن انجام می‌شود.

به گفته مقدسی این مجموعه با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن انبار مواد اولیه، پالایشگاه روغن کشی و مخازن دپوی روغن خام با ظرفیت ۴۰۰ هزار تن و کارخانه تولید خوراک دام از کنجاله حاصل از روغن کشی با ظرفیت ۳۲۰ هزار تن به بهره برداری خواهد رسید.

مقدسی این را هم گفت که در صورت تخصیص برق مورد نیاز تا شهریور امسال شاهد بهره برداری از مجتمع و اشتغالزایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر خواهیم بود.

برچسب ها: تولید ، روغن ، مجتمع ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.