راه اندازی اولین اتوماسیون اداری در سرجنگلبانی‌های کشور

اولین اتوماسیون اداری در سرجنگلبانی‌های کشور در واحد دودانگه شهرستان ساری راه اندازی شد.

مهدی ایمانی رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری گفت: با پیگیری‌های مستمر، واحد اتوماسیون اداری در سرجنگلبانی دودانگه بخش فریم از توابع شهرستان ساری بعنوان اولین سرجنگلبانی مجهز به درگاه دبیرخانه اتوماسیونی و دریافت و ثبت الکترونیکی مکاتبات در کشور افتتاح و راه اندازی گردید.

او افزود:با اجرای این طرح، واحد‌های ستادی و شهرستانی و همه دبیرخانه‌ها به صورت همزمان با واحد‌های سرجنگلبانی در ارتباط خواهند بود.

ایمانی گفت:در این طرح راه اندازی اتوماسیون و همه سامانه‌ها و زیرسامانه‌های مرتبط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در ۱۵ سر جنگلبانی در اداره کل و تجهیز همه دفاتر نظارتی به اتوماسیون اداره و دبیرخانه مستقل در دستور کار قرار گرفته است.

ایمانی افزود:بستر‌های امن مجازی، بعنوان راهکاری سریع، مطمئن و آسان می‌تواند در تعاملات درون و برون سازمانی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

او گفت:سامانه اتوماسیون اداری که از جمله راهکار‌های ارتباطی مجازی کلیه ارکان سازمانی با یکدیگر است، علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری سازمان مانند هزینه خرید کاغذ، تجهیزات و تعمیرات دستگاه‌های چاپ و... میتواند باعث افزایش سرعت در ارتباطات، کوچک سازی فضای نگهداری و آرشیو سوابق و مکاتبات و نتیجتا ارتقاء راندمان کاری سازمان‌ها گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار