مصدومان تیراندازی با سلاح شکاری در گچساران فعال رسانه‌ای نیستند

فرمانده انتظامی گچساران گفت: افراد مجروح شده در حادثه تیراندازی با سلاح شکاری از فعالان رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیستند.

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: پس از ارسال گزارش تیراندازی در یکی از محله‌های این شهرستان، ماموران پلیس ۱۱۰، ماموران کلانتری۱۲ و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

او با اشاره به اینکه در این حادثه پنج نفر بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری و اصابت ساچمه، زخمی شدند افزود: مستندات صحنه و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته در محل وقوع حادثه بررسی و جمع آوری و پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ خادمیان ادامه داد: شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی گچساران اضافه کرد: با توجه به تحقیقات اولیه چند نفر به فرماندهی این شهرستان احضار و یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف شد و پرونده در حال رسیدگی است.

او با اشاره به اینکه پس از استعلام از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شد افراد مجروح شده در این حادثه از فعالان رسانه‌ای این اداره نبوده اند و فقط دارای صفحه شخصی در فضای مجازی هستند.

سرهنگ خادمیان از مردم خواست به شایعات توجهی نکنند و با توجه به انتشار اخبار و درج مطالبی خلاف واقع قطعا ضمن شناسایی، با انتشار دهندگان این گونه شایعات برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.