عاملان تیراندازی و خواننده مراسم فاتحه‌خوانی در بهمئی دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت:عاملان تیراندازی و خواننده در یک مراسم فاتحه‌خوانی در شهرستان بهمئی دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: ۵ نفر از عاملان تیراندازی و خواننده مراسم فاتحه‌خوانی در این شهرستان ، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه، به دنبال تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی و جشن‌های مختلف از جمله عروسی‌ها در یکی از نقاط این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت افزود: این فرماندهی با پشتیبانی قضائی هیچ گونه اغماض و مماشاتی با عاملان تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی ندارد و با صاحبان مراسم متخلف اعم از  شادی و عزا که با تیراندازی، آسایش و امنیت مردم را مخدوش می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، می گوید: تحقیقات پلیس در ارتباط با این پرونده با جدیت ادامه دارد و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: بدعت تیراندازی در مراسم عزا یا عروسی در بهمئی یکی از رسوم غلطی به شمار می‌آید که معمولا تبعات سنگینی نظیر از دست رفتن جان انسان‌ها یا نقص عضو و مجروحیت افراد را به دنبال دارد و از همین رو پلیس وظیفه ذاتی خود می‌داند ضمن اعمال قانون، مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد کند.

او گفت: در این ماموریتِ پلیس، یکی از خوانندگان مراسمات عزاداری را که جوانان را تحریک به تیر اندازی می‌نمود دستگیر و یک دستگاه خودرو، وسایل و تجهیزات هم توقیف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
فرهنگ زیربنای سازندگی،وقتی منطقه ای و یا جایی از نظر فرهنگی دررنج وفقر باشد نتیجه اش میشه شلیک در مراسم،
بنده باگوش خودم شنیدم دریک مراسمی که داشتن تیراندازی میکردندبرادرمتوفی که در تهران زندگی میکرد اعتراض کرد به تیراندازی و گفت شما دارید به ما و میت ما ومحموعه ی ما احترامی میکنید اگر بی احترامی نیست این شلیک‌درمراسم چه تیراندازی است؟