۳۳۷ طرح اشتغال مددجویان اصفهانی در زمینه صنایع دستی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت:مددجویان هنرمند تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته ۳۳۷ طرح صنایع دستی ایجاد کرده اند.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان  گفت: سال گذشته به ۳۳۷ طرح مددجویی در زمینه صنایع دستی از جمله فیروزه کوبی، قلمزنی، میناکاری، نگارگری و ...، بیش از ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.


کریم زارع با بیان اینکه تسهیلات در دو بخش ایجاد و توسعه مشاغل به مددجویان اعطا می‌شود، افزود: وام‌های کمیته امداد با دوره بازپرداخت ۷ ساله به مددجویان اعطا می‌شود که با هدف پایداری اشتغال، کارشناسان در بازه زمانی ۵ ساله بر طرح‌های مددجویی نظارت دارند.

او با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد برای حمایت تولید محصولات مددجویان و حمایت از بازار فروش تولیدات آن‌ها گفت: امسال نیز برای تسهیل در شرایط فروش محصولات مددجویان در فروشگاه‌های اینترنتی و سکو‌های فروش مجازی برنامه ریزی شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه این استان یکی از قطب‌های مهم صنایع دستی کشور است افزود: در سال گذشته هزار و ۲۷۵ مددجوی تحت حمایت با معرفی به مراکز فنی و حرفه ای، همچنین آموزشگاه‌های آزاد و ... در دوره‌های آموزش صنایع دستی شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.