افتتاح اولین آزمایشگاه سیلندر‌های فولادی بدون درز گاز اکسیژن طبی در اردبیل

معاون ارزیابی انطباق و مسئول تمشیت امور جاری اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت:اولین آزمایشگاه همکار در زمینه بازرسی و آزمون دوره‌ای سیلندر‌های فولادی بدون درز گاز اکسیژن طبی در استان افتتاح شد.

همزمان با روز جهانی تأیید صلاحیت، اولین آزمایشگاه همکار فعال در زمینه آزمون دوره‌ای سیلندر‌های فولادی بدون درز گاز اکسیژن طبی با حضور معاون ارزیابی انطباق و مسئول تمشیت امور جاری اداره کل افتتاح شد.

حسنعلی حسین پور در افتتاح آزمایشگاه صنعت گاز مبین اردبیل گفت: این آزمایشگاه پس از طی مراحل قانونی و ارزیابی کارشناسان سازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران موفق به دریافت گواهی نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار استاندارد در دامنه کاری بازرسی و آزمون دوره‌ای سیلندر فولادی بدون درز گاز اکسیژن طبی بر اساس استاندارد‌های ملی ۶۷۹۲ و INSO/ISO/IEC۱۷۰۲۵ شده است.

او گفت: استاندارد بین المللی ۱۷۰۲۵ شامل تمام الزاماتی است که آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون باید آن‌ها را برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم کیفیت را به کار گرفته و از نظر فنی صلاحیت‌های لازم را داشته و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.