امیدوار کردن مردم وظیفه همگان است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آمده است تا گَرد محرومیت را از چهره مناطق کم‌برخوردار و اقشار ضعیف بزُداید.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)اصفهان در نشستی با حضور دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) و مدیران کل استان اصفهان، گفت: تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به منظور زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم اقدام ارزشمندی بوده است.

سردار مجتبی فداء افزود: همچنان که سرداران سپاه اسلام از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهیدان خرازی، کاظمی، همت و سایر مجاهدان، پرچم مقاومت و ایستادگی را بالا نگه داشته‌اند، قرارگاه امام حسن (ع) هم آمده است تا گَرد محرومیت از چهره مناطق کم‌برخوردار و اقشار ضعیف بزُداید.

او گفت:امروز شاهد هستیم که اقدامات زیادی انجام شده است، اما تلاش و کار جهادی با همت و وحدتی هم‌افزا همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و مدیران باید با همه توان و ظرفیت پای کار نظام و انقلاب و مردم باشند، ادامه داد: ما در مجموعه سپاه و بسیج به عنوان سربازان نظام با همه توان و امکان در خدمت مردم و نظام مقدس اسلامی هستیم.

سردار فداگفت: همه توان ما این است که دل مردم مسلمان وطن را شاد کنیم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. امیدوار کردن مردم وظیفه همگانی است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار