۱۶ پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان دشتستان در حال احداث است

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در حال حاضر ۱۳ پروژه در بخش بهداشت و ۳ پروژه عمرانی نیز در بخش درمان در شهرستان دشتستان در حال احداث است.

ماریا خویشدوست در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود:  این پروژه‌ها شامل چهار خانه بهداشت میان دشت، سرکره، درنگ و قراولخانه، چهار مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمؤمنین (ع)، رود فاریاب، کلمه و آبپخش، ۲ پایگاه بهداشتی حجت (عج) در شهر برازجان و بهرام‌آباد از توابع بخش آبپخش، دو پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ و یک تسهیلات زایمانی خیرساز در شهر تنگ ارم است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: در بخش درمان نیز سه پروژه عمرانی بیمارستان ۱۷ شهریور، توسعه اورژانس بزرگسال بیمارستان شهید گنجی و پانسیون پزشکان ۱۶ واحدی در حال احداث بوده که هر سه پروژه از ۲۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

خویشدوست اظهار کرد: در سال گذشته، در بخش بهداشتی ۱۳ پروژه در شهرستان دشتستان با اعتبار اولیه کلنگ زنی شده‌اند که دو پروژه بهداشتی خانه بهداشت محمد جمالی و عطیبه از توابع بخش شبانکاره در دهه مبارک فجر با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و در بخش درمان نیز توسعه اورژانس بزرگسال بیمارستان شهید گنجی با زیربنا ۱۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱، پنج پروژه درمانی که شامل کلینیک پزشکان متخصص ولایت شهر برازجان، کلینیک ناباروری سطح ۲ رویان، توسعه بخش بستری اعصاب و روان (زنان)، همراه سرای خیر ساز بیمارستان شهید گنجی، و تجهیز اتاق عمل بیمارستان گنجی به دستگاه C –Arm بااعتباری در حدود ۶۶۵ میلیارد ریال افتتاح و مردم از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

ماریا خویشدوست خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی در بخش بهداشت از ۱۹ درصد تا ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و با توجه به تأمین اعتبار این پروژه‌ها، امیدواریم پروژه‌هایی که بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در آینده نزدیک افتتاح و مردم این مناطق از خدمات آن بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.