کندوان و هراز فردا یکطرفه می شوند

محورهای کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین فردا یکطرفه خواهند شد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد بمنظور تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها در جاده‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه در صورت مشاهده ترافیک سنگین از فردا اعمال می‌کند.

محدودیت تردد در جاده کندوان
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محدودیت تردد در جاده هراز
در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی فردا به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

تردد همه تریلر‌ها کماکان در جاده هراز ممنوع است.

آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی فردا جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ از جاده هراز ممنوع است.

محدودیت تردد در جاده سوادکوه
رفت و آمد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ فردا جمعه ۱۹ خرداد ماه از مسیر شمال به جنوب جاده قائم شهر – سوادکوه ممنوع است.

محدودیت تردد موتور سیکلت ها
تردد موتور سیکلت بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

بر اساس گزارش مرکز مدیرت راههای مازندران تردد در جاده های چالوس، سوادکوه و هراز هم اکنون عادی و روان اما سطح جاده ها بر اثر بارش باران لغزنده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار