رصد سواحل به صورت حضوری و الکترونیکی

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس تابستان امسال سواحل را به صورت حضوری و الکترونیکی رصد می کند.

سردار احمد رضا رادان در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی مازندران در ساری گفت: امنیت باید به حکم قانون با درایت و هوشمندی تامین شود و پلیس بصورت حضوری و الکترونیکی سواحل کشور را رصد و اقدامات لازم را برای مقابله با هنجارشکنان در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

او با بیان اینکه با هنجار شکنان اجتماعی برخورد قاطع انجام می گیرد، افزود : پلیس برای آرامش مردم در صحنه است و برای امنیت و آسایش مردم نیز با تمام کسانی که در برابر مردم قرار بگیرند مقابله می کند.

سردار رادان گفت: استانداران در استان‌های ساحلی در بحث سالم سازی دریا تلاش بیشتری خواهند کرد تا ناهنجاری در سواحل کاهش یابد اما نیروی انتظامی نیز با افرادی که در سواحل و خارج از طرح دریا اقدام به هنجارشکنی کنند مطابق قانون برخورد می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن در طول سال شرایط خاصی دارد و جمعیت شناور زیادی به این استان سفر می کنند به همین دلیل مازندران را باید به لحاظ امنیتی و انتظامی تقویت کنیم.

سردار رادان  از فرمانده جدید انتظامی مازندران نیز خواست برخورد قاطعانه با قانون شکنان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌ها قرار دهد.

حسینی پور استاندار مازندران نیز با بیان اینکه ۲۰ درصد جمعیت کشور پس از سه ساعت رانندگی  می توانند وارد مازندران شوند، گفت: جمعیتی که به استان سفر می‌کنند کنش‌های اجتماعی را نیز همراه خود می‌آوردند.

او با بیان اینکه بسیاری از هموطنان نیز در مازندران مسکن دوم دارند، افزود: مازندران جمعیت شناور زیادی دارد به همین دلیل باید به مازندران نگاه ویژه ملی داشت.

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در کنار معیشت و امنیت مردم باید به فکر معیشت مدافعان امنیت جامعه نیز باشیم.

او با بیان اینکه برای تامین امنیت روانی جامعه در مسئله امنیت معیشت و امیدبخشی نیز باید برنامه ریزی داشته باشیم، افزود: ساماندهی سواحل و برطرف کردن معضلات اجتماعی و فرهنگی آن نیز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

در این مراسم از زحمات سه ساله سردار میرزایی قدردانی و سردار مفخمی شهرستانی که  رئیس پلیس امنیت اخلاقی کشور، فرمانده انتظامی استان مرکزی، جانشین فرمانده انتظامی مازندران و رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گلستان را در کارنامه کاری خود دارد بعنوان فرمانده انتظامی مازندران معارفه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
درود بر سردار رادان عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۴۰ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
درود بر سردار رادان عزیز