۷۰ میلیارد تومان فاصله تا بهره‌برداری از پل شهرک صنعتی سمنان

طرح ساخت پل روگذر شهرک صنعتی سمنان به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد رسید و اکنون ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح لازم است.

شهرک صنعتی سمنان با مساحت ۲ هزار و ۴۶ هکتار دارای امکانات زیرساختی نظیر آب، برق، گاز، تلفن و مجموعه ورزشی، و تصفیه خانه فاضلاب، است، ولی مدتی طولانی است این شهرک صنعتی در مسیر دسترسی، از یک تقاطع ایمن برای تردد کارکنان در واحد‌های تولیدی مختلف محروم مانده است.

متاسفانه سال‌ها تکمیل طرح تقاطع روگذر در شهرک صنعتی سمنان متوقف شده بود و به برکت سفر آیت‌الله رئیسی در سیزدهم آبان ۱۴۰۰ به استان سمنان و تخصیص اعتبار برای تکمیل، این طرح جزو مصوبه‌های سفر شد و در مدتی کوتاه اعتبار برای تکمیل تخصیص یافت، اما اعتبارات کافی نبود و افزایش تخصیص اعتبارات لازمه تکمیل این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تکمیل پل شهرک صنعتی سمنان نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است.

مهدی رجبی  ابراز کرد: برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل پل شهرک صنعتی سمنان تلاش می‌شود این طرح در مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به منظور تخصیص اعتبار قرار بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بیان کرد: اکنون طرح پل شهرک صنعتی سمنان دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد است که با تامین اعتبار، تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار