هفت واحد تولید انرژی در نیروگاه نکا

نیروگاه نکا با هفت واحد تولید انرژی یکی از مهمترین نیروگاه‌های کشور است.

نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا از پایان قریب الوقوع فعالیت‌های تعمیراتی و آمادگی تمامی واحد‌های نیروگاه شهیدسلیمی نکا برای تولید پایدار انرژی در فصل تابستان خبر داد و گفت: نیروگاه نکا با هفت واحد تولید انرژی یکی از مهمترین نیروگاه‌های کشور است.

او با اشاره به لزوم آمادگی حداکثری واحد‌های نیروگاهی برای تأمین برق مورد نیاز شبکه بویژه در دوران اوج مصرف، افزود: بطور معمول فعالیت‌های تعمیراتی نیروگاه‌های کشور در نیمه دوم سال و ایام کاهش تقاضا انجام می‌شود و هم اکنون روز‌های پایانی فصل تعمیرات نیروگاه‌ها در حال طی شدن است.

ادبی فیروزجائی گفت:همکاران ما در صنعت برق با تمام توان و قدرت برای پایداری شبکه در حال تلاش هستند تا واحد‌های نیروگاهی با حداکثر توان و ظرفیت بتوانند در خدمت شبکه باشند و کالای ارزشمند برق بدست مردم برسد.

او همچنین از انرژی برق به عنوان کالایی مهم و حیاتی در عصر کنونی یاد کرد و افزود: برق کالایی است که با زحمات و مشقات زیادی به ویژه در فصل تابستان تولید می‌شود، ولی متأسفانه شدت مصرف برق در کشور ما بالاست و در فصل تابستان منجر به ناترازی تولید و مصرف می‌شود.

ادبی فیروزجائی گفت: از آحاد مردم و هم استانی‌ها می‌خواهیم که با اندکی صرفه جویی و بهینه مصرف کردن برق، امکان برخورداری از این نعمت ارزشمند را برای همه هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار