پخش مستند «عاشق خمینی(ره)»؛ برای اولین بار

مستند «عاشق خمینی(ره)»؛ که بخشی از تصاویر آن برای اولین بار منتشر می‌شود، درباره‌ ارتباط قلبی آیت‌الله خامنه‌ای با حضرت امام خمینی(ره) است.

مستند «عاشق خمینی (ره)»؛ محصول تازه مؤسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی که بخشی از تصاویر و خاطرات آن برای اولین بار منتشر می‌شود، درباره ارتباط قلبی و مستمر آیت‌الله خامنه‌ای با حضرت امام خمینی (ره) از شروع مبارزات انقلاب اسلامی تا زمان ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

زمان پخش این مستند، شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما و یکشنبه ۱۴خرداد ساعت ۲۰ شبکه افق و ساعت ۲۲ از شبکه دو سیما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
عاشق خميني
كلمه فراتر از عشق پيدا كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
سلام.همه مردم ایران عاشق امام خمینی هستند به این ملت شهیدپرور و ایثارگر ظلم نکنید وقتی قیمت کالاهای اساسی،مصرفی و خودرو را دههابرابر گران کردید پس حقوق کارمندان و معلمین و بازنشستگان کشوری که نه میلیون میگیرند حداقل سه برابر یعنی30میلیون بکنید تا امکان گذران زندگی باشد،ما که شاید تا اخر عمر با این گرانی نمی توانیم خانه بخریم پس حداقل بتوانیم از پس اجاره خانه بربیاییم،کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
احسنت گرانفروشی ده برابری خودرو کمر ملت را خم کرده،
Germany
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
شما یکی را پیدا بکنید که امام ره را بشناسد و عاشق ایشان نباشد .مهم راه و شیوه حاکمیت امام رضوان الله تعالی علیه است که بر زمین ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
این مستند رو اینجا هم بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
درود
آخرین اخبار