برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در بیش از ۵۰ نقطه کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در بیش از ۵۰ نقطه استان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از امام (ره) به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی تاریخ معاصر ایران و جهان یاد کرد و گفت : امام (ره) با اندیشه‌ای برگرفته از تعالیم اسلامی، توانست انقلاب اسلامی ایران را پایه‌گذاری و هدایت کند، به نحوی که امروز به یک الگو برای بسیاری از کشور‌های اسلامی تبدیل شده است.

وی گفت: معرفی ابعاد شخصیتی و اندیشه‌ها و مجاهدت‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی به نسل جوان و آیندگان برای ادامه راه انقلاب ضرورت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در بیش از ۵۰ نقطه استان، از مردم استان خواست در ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب حضور پرشور داشته باشند.

وی افزود: مراسم اصلی بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه (۱۴ خرداد) در مسجد جامع کرمانشاه آغاز می‌شود و سخنران این مراسم آیت‌الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی‌کل قوا خواهد بود. 

عبدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد به عنوان نقطه شروع جریان مبارزه علیه رژیم ستمشاهی، گفت:مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء روز یکشنبه (۱۴ خرداد) در مسجد چهارمین شهید محراب شهرک الهیه برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم آیت‌الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.