بازدید سرپرست حجاج ایرانی از روند ارائه خدمات شبانه‌روزی در مدینه

سرپرست حجاج ایرانی از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست زائران ایرانی، امروز با حضور در درمانگاه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در مدینه منوره، در جریان ارائه خدمات درمانی به زائران قرار گرفت و از خدمات بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت به زائران قدردانی کرد.

در جریان این بازدید سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: درمانگاه شبانه روزی هلال‌احمر در هتل امجاد السلام مدینه مشغول ارائه خدمات درمانی به زائران به صورت ۲۴ ساعته است.

وی افزود: ۳ مطب هم فعالیت ۸ ساعته در هتل‌های محل استقرار زائران در مدینه دارند.

مرعشی ادامه داد: در مکه با ورود زائران که از ۳ شب پیش آغاز شده تیم پزشکی هلال‌احمر در درمانگاه‌های شبانه روزی، در محل استقرار زائران و هم در بیمارستان مرکزی فعال هستند.

گفتنی است؛ در ۶۵ هتل مرکز اقامت زائران ایرانی پزشک عمومی مستقر است. در حج تمتع امسال، ۲۳۰۰ زائر بالای ۸۰ سال و تعداد قابل توجهی از زائران ایرانی با بیماری‌های فشار خون، قند خون و دیابت مواجه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
اره خدمت رسانی خوبه؟ چرا چون کادر بهداشتی که با این افراد اعزام میشه مدام و مدام با پارتی و رانت انتخاب می شوند اینقدر نیروی داوطلب و فعال هست چرا همیشه یه سری افراد خاص باید اعزام بشون
yjc لطفا در این خصوص گزارش تهیه کنید و پیگیری کنید
آخرین اخبار