امام جمعه شاهرود:

امام خمینی(ره) اسلام را از انزوا و مهجوریت نجات داد

حجت‌ الاسلام عباس امینی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام را از انزوا و مهجوریت نجات داد، گفت: امام (ره) یکی از بزرگترین شخصیت‌های تاثیرگذار دوران معاصر است.

حجت‌ الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگواری است که حق بر امت اسلام، موحدان و بشریت دارد.

وی با بیان اینکه ترویج مکتب اهل بیت(ع) در راستای خدمت به بشریت و مستضعفان از رسالت‌های این بزرگوار بود، ابراز کرد: شاید ده‌ها سال باید بگذرد تا شخصیت و تاثیراتی که امام(ره) در دوران معاصر داشتند، برای ملت و نسل‌های بعد آشکار شود

امام جمعه شاهرود به سالگرد انتصاب رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: موفقیت و رفع خطرها طی بیش از سه دهه مرهون راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام امینی با اشاره به سالروز قیام ۱۵ خرداد، ابراز کرد: قیام ۱۵ خرداد حلقه وصلی بین منظومه نهضت‌های تنباکو، مشروطه، نفت و پیروزی ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه در همه مراحل این نهضت‌ها، هویت شیعی و مرجعیت دینی دیده می‌شود، اظهار کرد: همه نهضت‌های قبل زمینه‌سازی پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ را فراهم کردند.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اینکه اهداف و روش دیگر نهضت‌ها با قیام ۱۵ خرداد تفاوت داشت، افزود: این نهضت نقطه عطفی در مبارزات، بیداری و توجه به اهداف کلان ملت ایران ایجاد کرد.

حجت الاسلام امینی به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تصویب تعدادی از قوانین تاثیرگذار موجب شد رهبر معظم انقلاب این مجلس را انقلابی نامیدند و از نمایندگان حمایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار