وزیر کشور برای شرکت در نشست استانداران مرزی وارد ارومیه شد

وزیر کشور برای حضور در نخستین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با استقبال محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی وارد ارومیه شد.

احمد وحیدی وزیر کشور برای حضور در نخستین نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق با استقبال محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی وارد ارومیه شد.

این نشست به میزبانی استان آذربایجان‌غربی در هتل آنای ارومیه برگزار و ضمن آن راهبرد‌های ارتقاء سطح همکاری‌ها بررسی می‌شود .

همچنین ظرفیت‌های مشترک همکاری در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی در نشست‌های دو جانبه استانداران مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق نیز  مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بازدید شرکت کنندگان در نشست از ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و همچنین نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و فرصت‌های سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی را از دیگر برنامه‌های این نشست دو روزه است.

این نشست فردا جمعه به پایان می رسد.

وزیر کشور پیش از حضور در  نشست استانداران هم مرز جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان از محل نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و فرصت‌های سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی که در هتل آنای ارومیه برپا شده است بازدید کرد.

وزیر کشور برای شرکت در نشست استانداران مرزی وارد ارومیه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.