وحیدی:حمایت نماینده ولی فقیه سبب موفقیت استاندار آذربایجان غربی می‌شود

وزیر کشور گفت: حمایت های نماینده ولی فقیه سبب موفقیت بیشتر استاندار آذربایجان غربی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد وحیدی وزیر کشور روز شنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، اظهار کرد: همراهی و حمایت نماینده، ولی فقیه در استان با سیاست‌های حمایتی دولت از استان‌های مرزی، رکن اساسی در موفقیت مدیریت استان است.

وی اظهار امیدواری کرد: که با تجارب ارزشمند دکتر معتمدیان استاندار جدید شاهد تحول در استان آذربایجان غربی باشیم.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور از زحمات دکتر شهریاری تشکر کرد و افزود: وی نه تنها به عنوان استاندار که به عنوان دوستی مودب و تلاشگر،  در آذربایجان غربی زحمات ارزشمندی داشتند که امیدواریم در عرصه‌های دیگر نیز موفق باشند.

وی افزود:  معتمدیان نیز اشراف خوبی از وضعیت آذربایجان غربی دارد و امیدواریم با تلاش مجاهدانه و شبانه روزی و با تجربه خوب و موفق در استان‌های خراسان جنوبی و رضوی شاهد تحول چشمگیر در عرصه‌های محرومیت زدایی، اقتصادی و فرهنگی در استان باشیم.

"محمدصادق معتمدیان"، یکشنبه هفته گذشته با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار دولت سیزدهم در استان مرزی آذربایجان غربی انتخاب شد.

معتمدیان در سال ۱۳۴۹ در کرمانشاه متولد شد و از اواخر دهه ۱۳۷۰ مسوولیت‌های مختلفی را در حوزه‌های مختلف اجرایی در استان‌های گوناگون از جمله آذربایجان غربی تجربه کرده است.

وی همچنین مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه ارومیه در استان آذربایجان غربی در کارنامه خود دارد.

عضویت در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، رییس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمال غرب کشور، خدمت در ستاد دستگاه‌های اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی ـ منطقه‌ای و توسعه‌ای از دیگر مسوولیت‌های معتمدیان طی سال‌های گذشته بوده است.

محمد صادق معتمدیان، پاییز سال ۱۳۹۷ به عنوان استاندار خراسان جنوبی عازم بیرجند شد و اقدامات گسترده‌ای در راستای محرومیت زدایی از این استان مرزی ایران انجام داد.

وی همچنین حدود یک سال پیش به عنوان استاندار خراسان رضوی، مدیریت دومین استان پرجمعیت کشور را برعهده گرفت و در آن استان نیز منشا خیر و اقدامات گسترده اقتصادی بوده است.

شهریاری۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۶ به عنوان پانزدهمین استاندار آذربایجان غربی معرفی شد و کمی بیش از چهار سال، استاندار بود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.