معافیت مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر از خدمت سربازی

مشمولان دارای ۳ فرزند و بیشتر از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: برابرموافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا همه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه حین خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه، با حداقل ۴۰ سال سن تمام که دارای ۳ فرزند هستند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

او افزود: صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکان پذیر خواهد بود.

سرهنگ کریم پور گفت: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، برای فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است.

او افزود: مشمولان وظیفه برای بهره مندی از این تسهیلات می‌توانند به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + ۱۰) وکارکنان وظیفه حین خدمت به کارگزینی یگان خدمتی خود مراجعه کنند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از طریق پیام رسان‌های سروش، ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi @ ازآخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.