شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی در دانشگاه‌ها

مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در مهلت قانونی فارغ التحصیل شدند تا پایان شهریور ماه برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدرضا کریم پور معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران به تشریح شرایط ادامه تحصیل برای مشمولان قبولی در دانشگاه‌ها پرداخت و گفت: مشمولان مقاطع تحصیلی دانشگاهی و دوره متوسطه که در مهلت قانونی خرداد، تیر، مرداد وشهریور ماه سال ۱۴۰۱ فارغ التحصیل شده اند تا پایان شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام کنند

او افزود: همه دانش آموزانی که بصورت حضوری و مستمر در حال تحصیل هستند حداکثر تاپایان ۲۰ سالگی تمام مهلت تحصیل دارند.

سرهنگ کریم پور گفت: مشمولانی که قبل از سن مشمولیت و در سن ۱۷ سالگی (سال تولد+۱۷) یا قبل از آن در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی فارغ التحصیل می‌شوند، براساس قانون خدمت وظیفه عمومی پس از رسیدن به ۱۸ سال تمام، شش ماه مهلت معرفی دارند.

او افزود: مشمولان می‌بایست قبل از اتمام مهلت معرفی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار