میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان سمنان را تأمین می‌کند

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان را تأمین می‌کند، گفت: این امر نشان می‌دهد میامی ظرفیت‌های عظیمی برای تحقق شعار سال دارد.

ریواده  در کمیسیون کارگری میامی  ضمن بیان اینکه تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، مولفه‌هایی را می‌طلبد که باید به دنبال تحقق آنها بود، تاکید کرد: ۵۵ درصد تولید گندم استان سمنان مرتبط به میامی است و این نشان می‌دهد که این شهرستان ظرفیت‌های عظیم تولیدی دارد.

وی با بیان اینکه میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان سمنان را تأمین می‌کند، ابراز کرد: میامی نقش ویژه‌ای در زمینه تحقق شعار سال و رشد تولید را دارد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان شهرستان میامی باید تلاش کنند که موانع تولید از مدت‌ها قبل مورد رسیدگی و ارزیابی و حتی پیش بینی قرار بگیرد، ابراز کرد: اگر از هم اکنون به دنبال رفع مشکلات کاشت چغندر قند نباشیم، قطعاً در پاییز و در زمان برداشت محصول چغندرکاران میامی، دچار مشکل خواهیم شد.

ریواده با بیان اینکه مأموریت‌ها و مسئولیت‌های دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال مشخص است، بیان کرد: مسئولان با در دستور کار قرار دادن همه مسائل شهرستان میامی با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه امنیتی و قضائی، تلاش کنند تا تولید در میامی رونق بگیرد.

برچسب ها: چغندر قند ، رشد تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار