اعلام سامانه ارتباط مستقیم رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تولیدکنندگان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به تولید کنندگان و صاحبان صنایع گفت: مشکلات خود را در سامانه یکپارچه سازمان بازرسی کل کشور به اطلاع من و معاونانم برسانید.

 

ذبیح الله خداییان در سفر به استان سمنان و پس از بازدید از کارخانه ترانفسورماتورسازی آریاترانسفوی شهمیرزاد گفت: در این سامانه به نشانی (۱۳۶ نقطه ir) بخشی برای ارتباط با تولیدکنندگان و کارآفرینان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی قرار داده شده تا در صورتی که به همکاری سازمان بازرسی نیاز دارند با طور مستقیم با رئیس سازمان بازرسی کل کشور و معاونان وی ارتباط برقرار و مشکل را مطرح کنند.

وی تاکید کرد: این مشکلات را به صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت پیگیری می‌کنیم و اگر لازم باشد همکاران ما در محل این شرکت‌ها و کارخانجات حضور می‌یابند و با همکاری دولت تلاش می‌کنیم در اسرع وقت مشکل این واحد‌های تولیدی برطرف شود.

خدائیان با تمجید از تولیدات مجموعه صنعتی آریاترانسفوی شهمیرزاد گفت: در این بازرید مدیران این واحد صنعتی گلایه کردند برخی تولیدات این کارخانه در فهرست کالا‌های وارداتی وجود دارد که این موضوع مغایر قانون حمایت از کالای ایرانی است و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا مشکل رفع شود چرا که واردات کالایی که مشابه آن در ایران تولید می‌شود، ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار