بوعلی:

فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است/ آمادگی همه جانبه نیرو‌های مسلح برای دفاع از ایران اسلامی

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.

سردار یداله بوعلی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز سوم خرداد «فتح خرمشهر»، گفت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در عملیات بیت المقدس را گرامی می‌داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه، ژاندارمری و نیرو‌های مردمی بسیج در عملیات فتح خرمشهر رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد.

او با بیان اینکه این فتح بزرگ و پیروزی غرور آفرین در سایه وحدت نیرو‌های مسلح اتفاق افتاد، گفت: فتح خرمشهر عزیز افتخاری برای همیشه تاریخ ایران اسلامی است و رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس نشان دادند در میدان ثابت قدم و محکم هستند.

فرمانده سپاه فجر برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح را نمادی از وحدت، برادری و ایستادگی دانست و گفت: فتح خرمشهر نماد مقاومت و سربلندی ایران اسلامی است و پیام این صبحگاه مشترک که به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان‌های ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد این است که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور آمادگی همه جانبه دارند.

آئین گرامیداشت سالروز سوم خرداد «فتح خرمشهر» و مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان فارس با حضور یگان های نظامی و انتظامی و مسئولان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.