تاریخ اعزام ۸ کاروان حجاج استان سمنان به سرزمین وحی مشخص شد

مدیرکل حج و زیارت سمنان با بیان اینکه تاریخ اعزام هشت کاروان استان به حج مشخص شد، گفت: کاروان‌های مدینه قبل، از سوم و کاروان‌های مدینه بعد، از سیزدهم خردادماه اعزام می‌شوند.

دلپاک ضمن بیان اینکه هشت کاروان از استان سمنان در حج سال جاری حضور دارد، ابراز کرد: شروع اعزام‌ها از سوم خردادماه خواهد بود که البته کاروان‌های مدینه قبل‌ها در این روز به سمت عربستان پرواز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کاروان‌های مدینه بعد نیز از روز سیزدهم خردادماه به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، ابراز کرد: از هشت کاروان استان سمنان شش کاروان مدینه قبل هستند و روز سوم خرداد ماه شاهد اعزام آنها خواهیم بود و دو کاروان نیز در روز سیزدهم خردادماه اعزام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه مجموعاً یک هزار و ۱۳۰ نفر از استان به حج تمتع اعزام می‌شوند، گفت: دو کاروان مدینه بعد شامل کاروان از شهرستان سمنان خواهند بود.

دلپاک با بیان اینکه جلسات آموزشی کاروان‌های حج تمتع و همایش متمرکز زائران کاروان‌ها نیز به خوبی برگزار شده است، تاکید کرد: اقدامات توجیحی و آموزشی به خوبی برای حجاج صورت گرفته است.

وی در ادامه به تغییر ساختار ورود زائران حج نیز اشاره کرد و بیان داشت: ساختار حج هر ساله شکل و محتوای جدید پیدا می‌کند و خدمات به روز تری را نیز به حجاج از سوی دولت عربستان ارائه می‌شود لذا از سال قبل شرایط ورود حجاج قدری تفاوت کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.