معدوم سازی هزار و ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد در گتوند

طی بازرسی از تالار‌های شهرستان گتوند بیش از ۱ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف کشف و معدوم گردید.

هادی احمد فخذالدین سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند با اشاره به برگزاری گشت مشترک دامپزشکی، صمت و مرکز بهداشت شهرستان از تالار‌های سطح شهر گفت: بالغ بر بیش از ۱ تن فرآورده خام غیر بهداشتی وفاسد کشف و ضبط گردید.

او می‌گوید: پس از کشف هزار و ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دمی غیر قابل مصرف که به دلایل فساد و تغییرات ارگانولپتیکی کشف گردید بعد از انجام آزمایشات تکمیلی و ارائه مستندات در خصوص غیر قابل مصرف بودن، با دستور مقام قضایی و تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی شهرستان معدوم و از چرخه انسانی خارج گردیدند.

احمد فخر الدینی می گوید: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های بین بخشی ایجاد شده با سایر دستگاه‌های مرتبط در سطح شهرستان گتوند، ا کیپ‌های مشترک ثابت و سیار جهت بازدید از مراکز نگهداری و عرضه فرآورد‌های خام دامی مستمر در حال رصد و پایش هستند.

سرپرست اداره دامپزشکی گتوند با اشاره به حمایت‌های مراجع محترم قضایی، انتظامی و کلیه ادارات ذیربط شهرستان از مردم خواست، تا برای خرید مرغ و گوشت مورد نیاز خود به مراکز مجاز عرضه مراجعه نموده و از تهیه فرآورده خام دامی فاقد لیبل و مهر دامپزشکی اقدام ننمایند.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده‌های خام دامی با شماره ۰۶۱۳۶۳۲۴۹۴۰ دامپزشکی شهرستان تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.