پرداخت ۲ هزار میلیارد تومان وام به تولیدی‌ها در سفر ریاست جمهوری به سمنان

استاندار سمنان گفت: ۲ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات از محل سفر ریاست جمهوری به غیر از تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به واحد‌های تولیدی و صنعتی این استان پرداخت شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در قالب برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای دشت شاد از توابع بخش کالپوش اظهار کرد: چهارمین سفر ما به منطقه کالپوش در طول مدت حضور در استان سمنان انجام شد.

هاشمی بیان کرد: تأمین آب آشامیدنی پایدار اولویت ما برای بخش کالپوش است که اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان  بیان کرد: موارد و مسائل مطرح‌شده در خصوص آب آشامیدنی، راه دسترسی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و سایر حوزه‌ها پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ما در سطح استان به دنبال توانمندسازی روستاییان هستیم و در راستای ایجاد اشتغال گام بر می‌داریم، اظهار کرد: تسهیلات ارزان‌قیمت برای ایجاد اشتغال به ویژه مشاغل خانگی در روستا‌ها پرداخت می‌شود.

استاندار سمنان گفت: بالغ بر ۲ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان تسهیلات از سفر ریاست جمهوری به این استان به غیر از تسهیلات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، به واحد‌های تولیدی و صنعتی پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.