آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان از ۳۱ اردیبهشت

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش کشور در لرستان گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با تاثیر ۴۰ درصدی بر کنکور از ۳۱ اردیبهشت همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شوند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش کشور در لرستان گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان از ۳۱ اردیبهشت در سراسر کشور آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
 محسن زارعی گفت: همه تدابیر برای برگزاری این امتحانات در صحت و سلامت کامل انجام شده است و به جز طراحان سوالات که در قرنطینه هستند کسی به سوالات دسترسی ندارد.
 وی با اشاره به تاثیر ۴۰ درصدی نمرات امتحانات نهایی در آزمون سراسری افزود: با هدف اجرای عدالت آموزشی  سوالات به صورت الکترونیکی رمز نگاری شده اند و امکان لو رفتن سوالات به هیج وجه وجود ندارد.
 مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۷۹ حوزه اجرای امتحانات و ۹ حوزه تصحیح  برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان در استان پیش بینی شده است.
امید ویسکرمی رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش لرستان هم با اعلام اینکه ۲۸ هزار دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد گفت: امتحانات بصورت الکترونیکی تصحیح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.