تضمین سلامت دانش‌آموزان اولویت بازگشایی مدارس در لرستان است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تضمین سلامت دانش آموزان و رعایت شیوه نامه بهداشتی در فضا‌های آموزشی اولویت بازگشایی مدارس و آموزش‌های حضوری در این استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،علیرضا نخعی  بیان کرد: آموزش‌های مجازی جایگزین دقیقی برای آموزش‌های حضوری نیست و به همین منظور بازگشایی مدارس در مناطقی که وضعیت گستردگی ویروس کرونا کمتر و اطمینان خاطر بیشتری در این راستا وجود دارد بصورت حضوری انجام شد.

او با بیان اینکه ممنوعیت حضور دانش‌آموزان در مناطق با وضعیت قرمز نیز برداشته شده است، اظهار داشت: برخی خواستار برگزاری کلاس‌های حضوری هستند که با گروه بندی دانش آموزان به تعداد کمتر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی وشیوه نامه بهداشتی کلاس‌ها بصورت حضوری برگزار می‌شود.

نخعی با بیان اینکه امسال بازگشایی مدارس بصورت منعطف انجام شد، ادامه داد: در نخستین روز بازگشایی مدارس اکثر مدارس بصورت حضوری بازگشایی شدند گرچه حضور دانش اموزان بصورت حضوری اجباری نیست و دانش آموزانی که بیمار زمینه‌ای در خانواده دارند می‌توانند بصورت غیرحضوری آموزش‌ها را با اطلاع مدرسه ادامه دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر ضرورت تعامل والدین با مدارس عنوان کرد: اصل بر همکاری خانه و مدرسه است و والدین باید با آگاهی و تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه بهداشتی برای دانش اموزان تعامل لازم را با مدارس جهت آموزش دانش آموزان داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.