استاندار لرستان خبر داد؛

آمادگی آموزش و پرورش در برگزاری کلاس ها و عدم تعطیلی در شرایط کرونایی

استاندار لرستان گفت: متناسب با وضعیت بیماری و در هر شرایطی آموزش در مدارس نباید رها و یا تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،سید موسی خادمی استاندار لرستان در حاشیه سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار شد با اشاره به بیانات حکیمانه و جامع رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش،بیان کرد: آنچه به عنوان هدف و فلسفه این برنامه در نظر گرفته شده محقق و سال تحصیلی جدید با برنامه‌ریزی مناسبی به خوبی آغاز می شود.

او با اشاره به مشکلات ایجاد شده به واسطه شیوع بیماری کرونا گفت: همه دستگاههای کشور در سال گذشته سال سخت و پر زحمتی را طی کردند که آموزش و پرورش هم از این قضیه مستثنی نبوده و سال سختی را گذرانده و علی رغم سختی های این مسیر آموزش و پرورش سربلند از این آزمون بیرون آمده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امید است سال تحصیلی جدید با اتکا به تجارب کسب شده ،با آمادگی بیشتر و زحمت کمتر آغاز و به نتیجه برسد افزود: امیدوارم این بیماری همانگونه که تاکنون تا حدودی مهار شده از کنترل خارج نشود.

خادمی با تاکید بر لزوم آمادگی ،سرعت عمل و دقت لازم در آموزش وپرورش تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که در هر شرایطی آموزش را تعطیل و رها نکنیم و با توجه به عدم تثبیت وضعیت بیماری، لازم است متناسب با تغییر وضعیت هماهنگی لازم را در مجموعه ایجاد کرده و آمادگی لازم را برای هرگونه تغییر وضعیت داشته باشیم.

او با اشاره به ظرفیت خوب شورای آموزش و پرورش گفت: از توان همه دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از آموزش و پرورش استان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.