رسیدگی به مشکلات ۳۸ بنگاه اقتصادی استان فارس

رئیس سازمان صمت استان فارس تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در راه‌اندازی، فعال شدن و تکمیل بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی و تسریع در اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را ضروری دانست.

حمیدرضا ایزدی در پانصد و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیاء واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال استان فارس گفت: در این جلسه موضوعات ۳۸ بنگاه اقتصادی و فعالیت در زمینه تولید رزین، گاوداری، فرآورده‌های گوشتی آماده، نمک، ورق پلی استایرن، قطعات پلاستیکی تزریقی و بادی، میلگرد و... بررسی و در خصوص رفع ایرادات وارده از سوی ادارات گمرک و استاندارد، تامین برق مورد نیاز، تعیین تکلیف بدهی، مجوز استفاده از نمک از دریاچه مهارلو، درخواست تسهیلات و. موارد و موضوعات بررسی و اتخاذ تصمیم صورت گرفت که منتج به تصمیم گیری برای تعیین مصوبات مربوطه جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اقدام شد.

او با تاکید بر ضرورت تعامل و هم افزایی سایر دستگاه‌های ذیربط جهت رشد فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی افزود: راه اندازی، فعال شدن و تکمیل بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی و تسریع در اجرای مصوبات کارگروه تسهیل، نقش مهمی در رشد بهینه تولید، اشتغال پایدار و سرمایه‌گذاری ایفا می‌کند.

ایزدی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان فارس بصورت مستمردر دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل قراردارد گفت: احیاء بنگاه‌های اقتصادی راکد و حفظ بنگاه‌های فعال و موجود از جمله اولویت‌های مهم اداره کل صمت استان است و لذا مشکلات بنگاه‌های تولیدی به صورت منظم ابتدا در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و سپس در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بصورت هفتگی مورد رسیدگی موثر قرار می‌گیرد.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه احیاء واحد‌های تولیدی راکد به ریاست استاندار فارس، با دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حضور اعضاء کارگروه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط و بانک‌های عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار