نماینده مردم در مجلس:

کمبود آب آشامیدنی مهمترین مطالبه مردم روستاهای میامی است

خانی گفت: رفع کمبود آب آشامیدنی یکی از مطالبات اصلی منطقه کالپوش است که باید پیگیری و رسیدگی ویژه‌ای در این خصوص انجام و مشکل به صورت جدی برطرف شود.

علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جمع روستاییان بخش کالپوش میامی با بیان اینکه بالغ بر یک‌ میلیارد تومان برای آسفالت، قیر رایگان و طرح هادی روستای کُرنگ اختصاص یافته است، افزود: وام اشتغال‌زایی برای ۵۰ نفر به میزان هر نفر یکصد میلیون تومان از محل بنیاد برکت در نظر گرفته شد که به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

وی با اشاره به انجام سفر به بیش از ۱۶۰ روستا در شهرستان‌های شاهرود و میامی در راستای رفع مشکلات و موانع مردم، ابراز کرد: ۲۵ کیلومتر از جاده کالپوش به میامی آسفالت و بهسازی شد.

خانی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستای کمردار اختصاص خواهد یافت، اضافه کرد: یک میلیارد تومان‌ وام اشتغال‌زایی با نرخ چهار درصد از محل بنیاد برکت برای ۱۰ نفر از متقاضیان روستای کمردار اختصاص یافت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توزیع متوازن امکانات و بودجه در تمامی شهر و روستاهای شرق استان سمنان در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.