معرفی رئیس ستاد انتخابات استان سمنان

با حکم استاندار سمنان، احمد ریواده به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان سمنان منصوب شد.

 سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان طی حکمی احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی را با حفظ سمت بعنوان رییس ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

در حکم رییس ستاد انتخابات استان آمده است:

جناب آقای احمد ریواده
معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی

سلام علیکم

با عنایت به اهمیت برگزاری هر چه با شکوهتر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان " رئیس ستاد انتخابات استان " در امر برگزاری دو انتخابات یادشده منصوب می‌نمایم.
برنامه ریزی و فراهم سازی بموقع همه مقدمات و تمهیدات لازم، استفاده بهینه از دانش و فناوری‌های نوین و روزآمد، روان و تسهیل سازی فرایند‌های انتخابات، بکارگیری نیرو‌های انسانی متعهد و متخصص و بستر سازی برای حضور و مشارکت هر چه بیشتر و گسترده‌تر مردم شریف در عرصه انتخاباتی در شان و تراز ملت بزرگ و رشید ایران، که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان بعنوان حق الناس برابر مر قانون و در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش کاملا رعایت گردد، وظیفه و ماموریت مهم جنابعالی است که انتظار دارد با هماهنگی اینجانب و با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات و با تلاش و کوشش نسبت به آن اهتمام نمائید.
بدیهی است کلیه معاونین، مدیران ستادی، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را با جنابعالی بعمل خواهند آورد. ضمنا کلیه دستگاه¬های اجرایی استان نیز حمایت و همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.
امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی حضرت آیت ا... دکتر رئیسی، انتخاباتی با شکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار گردد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.