اعزام ۳ هزار کرمانی به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

بیگ زاده گفت: امسال سهم اعزامی استان‌ها به مرقد امام (ره)  براساس مسافت مسیر‌ها، تعیین و شاخص‌هایی تعریف شده که سهمیه کرمان، ۳ هزار نفر است.

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با حضور تعدادی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.  

علی بیگ‌زاده در این جلسه گفت: کشور ۳ سال متوالی درگیر همه‌گیری کرونا بود و مشتاقان زیارت مرقد امام خمینی (ره) برای رسیدن به این ایام، روز شماری می‌کنند که به مرقد مطهر امام (ره) برسند.  

او با تاکید به شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی افزود: امسال سهم اعزامی استان‌ها به مرقد مطهر امام راحل(ره)  براساس مسافت مسیر‌های هر استان و شهرستان، تعیین و شاخص‌هایی تعریف شده  که سهمیه استان کرمان، ۳ هزار نفر دیده شده است؛ بنابراین هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ضروری است.  

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان بحث امنیت کاروان‌های اعزامی را مهم دانست و بیان داشت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال این بزرگوار، سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آن‌ها خواهد شد؛ بنابراین این مراسم باید امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود و راه توطئه دشمنان به این سرزمین بسته شود.  

او در خصوص اعزام کاروان از استان کرمان تصریح کرد: برای خروج زائران کرمانی مرقد امام راحل، ٧٥ دستگاه اتوبوس بین شهری نیاز است که باید با اتحادیه راهداری شمال و جنوب پیش‌بینی و تدابیر لازم اندیشه شود، همچنین از اتوبوس‌های بعضی از دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توان استفاده کرد.  

در این جلسه در خصوص امنیت کاروان‌ها، تعداد خودرو‌های مورد نیاز، تغذیه زائران و همچنین اطلاع‌رسانی برای عموم مردم بحث و گفتگو شد و اعضای ستاد، برنامه‌های پیشنهادی خود را برای اعزام زائران ارائه کردند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار