مشارکت حداکثری در انتخابات، مهمترین بحث کشور است

فرماندار زرند گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، مهمترین بحث کشور است.

 کمیته فرهنگی و اجتماعی  شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار وحجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد، محمدایزدی معاون سیاسی فرماندار سرهنگ پاسدار امیری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه،  و سایر اعضا برگزار شد.

سیدرضاحسینی نژاد فرماندار زرند با تاکید بر اینکه روز‌های مهم درپیش است بیان داشت: برای برگزاری این مراسمات، به کمک همه‌ی ارگان‌های مختلف حتی بازاریان عزیز هم نیاز داریم.

اوگفت: برای جشن‌های روز دختر و سوم خرداد همه‌ی شهرستان باید درگیر شوند و این جشن‌ها مختص مکان خاصی نباشد.

وی افزود: مهمترین جشن پیش رو، جشن روز دختر است که باید با همکاری تمامی نهاد‌ها از جمله شهرداری ها، آموزش و پروش و آحاد مردم، به زیبایی هر چه تمام‌تر برگزار گردد.

او افزود: متاسفانه به دلیل همه گیری ویروس کرونا و آموزش مجازی، دانش آموزان درگیر فضای مجازی شدند و کشور بیشترین ضربه را از این فضا و در ایام اغتشاشات خورد که همگی شاهد این ماجرا بودیم.

سید رضا حسینی نژاد تصریح کرد: باید برای برگزاری مراسمات اعم از روز دختر و سوم خرداد از همین حالا برنامه ریزی شده تا از بی برنامگی و سردرگمی جلوگیری شود.

او تصریح کرد: مراسم روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد (ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد) همه‌ی ادارات ملزم به اجرای برنامه‌ای مختص این روز‌ها در روز ۱۳ خرداد هستند تا یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای پانزده خرداد برای همیشه در اذهان ملت بزرگ و قدرشناس ایران، زنده بماند.

فرماندار زرند در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه امسال، انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و 

او افزود: اداراتی مثل آموزش و پرورش در این خصوص نقش بسیار مهمی دارند، زیرا می‌توانند با فضا سازی‌های مناسب از اوایل مهرماه در مدارس، باعث روشن شدن اذهان دانش آموزان و در نتیجه آگاهی خانواده‌ها در مورد مبحث انتخابات شوند.

 او گفت: از مدیران و کارکنان ادارات می‌خواهیم با توجه به مشکلاتی که گریبان گیر مردم است و بعضا برخی از آن‌ها در ادارات، زود عصبانی شده و گاهی ممکن است پرخاش هم بکنند، در مواجهه با ارباب رجوع، صعه صدر بیشتری داشته باشند.

برچسب ها: انتخابات ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.