۵۷۸ اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی در استان سمنان رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۵۷۸ اثر به پانزدهمین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی (کبوتر حرم) به میزبانی سمنان ارسال شد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: آیین اختتامیه جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی سی‌ام اردیبهشت در سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۵۷۸ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی ۴۸۸ اثر داستان کوتاه، ۱۲ اثر متفرقه دلنوشته و باقیمانده آثار در بخش رمان بود.

وی بیان کرد: هشت برگزیده در بخش داستان کوتاه، ۱۰ برگزیده در بخش رمان و ۱۰ شرکت کننده از سمنان در اختتامیه جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی تقدیر می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۳۱ نفر از این استان با ارسال ۳۷ اثر در جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی شرکت کردند.

وی یادآور شد: سال گذشته جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی در استان دیگر با دریافت ۲۸۰ اثر برگزار شده بود و امسال رشد در دریافت آثار نشان از تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب است.

وی اظهار کرد: ۲۳۶ مرد و ۳۴۱ نفر زن یک یا چند اثر از خود را به جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی ارسال کردند.

فلاح با اشاره به توجه ویژه بر کیفیت جشنواره ملی داستان کوتاه، افزود: رییس حوزه هنری کشور به عنوان داور داستان کوتاه اثار را داوری می‌کند و علی همتی مسوولیت اجرایی جشنواره را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان در گذشته نیز میزبان جشنواره داستان کوتاه رضوی «کبوتر حرم» بوده است، تاکید کرد: برگزاری و میزبانی این تعداد جشنواره در استان سمنان موجب شناسایی و تقویت جریان داستان‌نویسی شده و برکات فراوانی برای این استان داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار