جذب ۱۲۳ هزار سپرده‌گذار در صندوق امداد ولایت اردبیل

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در طول ۷ سال فعالیت خود، توانسته بیش از ۱۲۳ هزار سپرده‌گذار در این صندوق جذب کند.

فرشید موفق با بیان اینکه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از خدمات این صندوق می‌باشد، اظهار کرد: از بدو تاسیس، این صندوق برای ۳۷ هزار و۷۰۰ متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

او بیان کرد: پرداختی این صندوق ۲۶۳ میلیارد تومان بوده که اغلب با کارمزد صفر درصد برای متقاضیان به ویژه جامعه هدف کمیته امداد پرداخت شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل به اهمیت قرض الحسنه و ترویج این فرهنگ حسنه و نیکو اشاره کرد و افزود: در قرآن کریم و سخنان ائمه هدی (ع)، پاداش صدقه ۱۰ برابر و قرض‌الحسنه ۱۸ برابر بیان شده است.

موفق تصریح کرد: با برگزاری سومین همایش ملی قرض نیکو در استان اردبیل سعی کردیم تا در تقویت جریان خیر و احسان از خیرین و یاوران صندوق تجلیل کنیم.

او ادامه داد: این صندوق از سال ۹۵ در استان اردبیل فعال شده و هم در ۱۶ اداره کمیته امداد و یک شعبه در اردبیل به مراجعین ارائه خدمات می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: از خیران و متمولین استان اردبیل دعوت می‌کنیم با افتتاح حساب و گردش مالی در این صندوق به پرداخت تسهیلات کارگشایی در حوزه مسکن و اشتغال و امور فرهنگی کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.