مشارکت ۳۰۰ پزشک حاذق کشوری در طرح جهادی حمایت از محرومان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت:۳۰۰ پزشک حاذق از استان‌های کشورمان در طرح جهادی حمایت از محرومان مشارکت می‌کنند.

رضوان باقلاچی گفت: ۳۰۰ پزشک حاذق در گروه دندانپزشکی و چشم‌پزشکی در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل حاضر می‌شوند تا در مناطق محروم به نیازمندان خدمات رایگانی را ارائه کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل می گوید: تأکید ما در برگزاری این کنگره رفع دغدغه‌های نیازمندان به نیت شهدا و انجام کارهای نیکی است تا شاهد رضایتمندی خانواده‌های ایثارگران و شهدا در سطح گسترده و عمومی باشیم.

او از فعالیت شایسته صندوق «امداد ولایت» در حمایت از محرومان قدردانی کرد و گفت: گره‌گشایی از نیازمندان اساس و محور فعالیت این صندوق است که امیدواریم به شکل گسترده زمینه و بستر مناسب در این بخش فراهم آید.

باقلاچی اعتماد مردم را به این صندوق بی‌نظیر و مثال‌زدنی توصیف کرد و می گوید: انتظار می‌رود افراد متمول با سپرده‌گذاری در این صندوق به یاری محرومان شتافته و در امر نیک و پسندیده قرض‌الحسنه که پاداشی ۱۸ برابری نسبت به سایر اعمال دارد، مشارکتی فعال داشته باشند.

او در ادامه گفت: گروه‌های جهادی پزشکان متخصص از سراسر کشور فعالیت خود را از شهرستان کوثر آغاز می‌کنند و قرار بر این است تا در گام نخست در هفته آینده هشت هزار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی در این مناطق به صورت رایگان ویزیت و مورد مداوا قرار گیرند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل می گوید: این گروه‌های جهادی سه روز در کوثر و ایام دیگری را نیز در سایر مناطق محروم استان سپری می‌کنند تا شاهد خدمات‌رسانی بی‌منت به نیت شهدا در مناطق محروم استان باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.