استاندار همدان:

تمام توان خود را برای حمایت از پاس و جذب حامی انجام می‌دهیم

استاندار همدان گفت: تمام توان خود برای حمایت از پاس و جذب حامی را انجام خواهیم داد تا بهترین اتفاقات برای تیم و هوادارانش رقم بخورد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال پاس به عنوان یک تیم پرطرفدار افزود: نگاه ما از بدو ورود به کار کاملا به تیم پاس حمایتی بود و همچنان همین رویه و نگاه حمایتی را دنبال خواهیم کرد.

او تصریح کرد: هر فردی بتواند روی کار بیاید و این نگاه و حمایت را توسعه بدهد و تقویت کند، ما هم قطع به یقین از او استقبال و حمایت خواهیم کرد تا در نهایت پاس به جایگاه اصلی خود برسد.

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه ما همیشه به ورزش و به خصوص فوتبال یک نگاه سرمایه‌گذاری است نه نگاه هزینه‌ای، تاکید کرد: فوتبال طرفداران خاص خود را در جامعه دارد، به خصوص قشر جوان که توجه و علاقه زیای به فوتبال دارند و ما هم به این علاقه جوانان توجه داریم و سعی می‌کنیم بهترین تصمیمات را برای این تیم اتخاذ کنیم.

قاسمی‌فرزاد گفت: تمام توان خود برای حمایت از این تیم و جذب حامی را انجام خواهیم داد تا بهترین اتفاقات برای پاس و هوادارانش رقم بخورد.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، با قبول شکست خانگی برابر شهید اورکی اسلامشهر با قرار گرفتن در رده پنجم جدول به کار خود در این فصل از مسابقات پایان داد و باید منتظر فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.