فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهدای شاهوزهی برگ افتخاری برای این طائفه است

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: تعداد زیاد شهدای طائفه شاهوزهی، برگ افتخاری برای این طائفه عزیز است و نشان از وفاداری آنان به کشور و نظام دارد.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی   در دیدار با خانواده شهیدان دانش پایه از شهدای اهل سنت شهرستان زاهدان، اظهارداشت: در فرهنگ ایرانی بویژه قوم بلوچ مهماندوستی یک افتخار به حساب می‌آید. یاد و خاطره شهدای عزیز اسلام را که در طول تاریخ برای عزت و سربلندی ما تلاش کردند زنده نگاه می‌داریم.

وی افزود: آن چیزی که ما می‌دانیم و درک کردیم این بوده که مبارزه جریان حق و باطل از گذشته بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این جریان در تقابل باهم بوده و باطل با تمام توان بدنبال ضربه زدن به جریان حق هستند و از طرف دیگر نیز حق با تمام توان بدنبال تقابل با باطل است.

وی گفت: در این راه افرادی بودند که در راه حق تلاش و جان خود را برای این راه ایثار کردند که البته خداوند نیز از ابتدای تاریخ وعده داده که حق بر باطل پیروز است.

سردار شفایی اظهارداشت: در این راه و در مسیر مبارزه حق علیه باطل خداوند تنها عده‌ای را برگزید و به درجه شهادت رساند؛ افرادیکه در این راه انتخاب می‌شوند ویژگی‌هایی دارند که انتخاب می‌شوند و خداوند از نعمات ویژه‌ای آن‌ها را برخوردار کرده است.

وی تاکید کرد: برادران شهید شما نسبت به بقیه افراد تفاوت‌هایی داشتند که برگزیده شدند؛ نان حلال و تربیت صحیح خانواده قطعا در این مسیر تاثیرگزار بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و امیدواریم خداوند شهدای عزیز شما را درجات بالاتری عطا کند و بر عزت و سربلندی شما نیز بیافزاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار