وزیر کار و تعاون در محلات:

پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی هستیم

مرتضوی در سفر به محلات گفت: در راستای نظارت بر طرح های مصوب رئیس جمهور به استان مرکزی سفر کرده ایم.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دومین روز سفر خود به استان مرکزی پس از بازدید از طرح‌های شهرستان محلات در جمع خبرنگاران بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی تاکید کرد.

مرتضوی با اشاره به هدف از سفرش به استان مرکزی گفت: در راستای نظارت بر طرح‌های مصوب رئیس جمهور در دور نخست سفر‌های استانی و ارزیابی پیشرفت و رفع موانع و مشکلات پروژه‌ها به استان مرکزی سفر کردیم.

او با تاکید بر اینکه مجهزترین درمانگاه تخصصی شبانه روزی محلات در اسرع وقت تکمیل شود افزود: استان مرکزی متعلق به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است و این شهرستان علاوه به اینکه‌متعلق به امام راحل است، زادگاه شهید محلاتی است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در شهرستان محلات چند طرح داریم از جمله طرح درمانگاه شبانه روزی که یکی از مجهزترین درمانگاه‌های تخصصی در سطح استان خواهد بود که عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و منابع آن تامین شده و امید است در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه و زودتر از این مدت طرح تکمیل و بهره برداری شود. 

او ادامه داد: طرح‌های دیگر از جمله ورزشگاه کارگران و سایر طرح‌های عمرانی این شهرستان مورد بازدید قرار می‌گیرند و گزارش پیشرفت عملیات اجرایی این طرح‌ها را تقدیم رئیس جمهور خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.