بسیج ادارات به عنوان بازوی توانمند دستگاه‌های دولتی در رفع کاستی‌ها نقش آفرینی کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: بسیج ادارات به عنوان بازویی قوی و توانمند در کنار مدیران متعهد ادارات در رفع کاستی‌ها نقش آفرینی کند.

کاظم دبیر در نشست فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارت با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب و برق با بیان اینکه دشمنان انقلاب در چند سال اخیر اقتصاد کشور و معیشت مردم را هدف قرار گرفته و از این راه می‌خواهند به نظام و کشور ضربه بزنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با آگاهی و شناخت از این موضوع در چند سال اخیر بحث تولید، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تولید و ... را شعار سال قرار داده و امسال نیز با توجه به اِشراف نسبت به مسائل کلان کشور و همچنین دوراندیشی منحصر به فرد، مهار تورم و رشد تولید را مدنظر قرار داده و آحاد مردم و مسئولان را دعوت به اهتمام، جدیت و تمرکز در راستای تحقق این اهداف می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: دشمنان ایران اسلامی با جنگ تحمیلی، اعمال تحریم‌های مختلف و تهاجم فرهنگی برای تضعیف و نابودی جمهوری اسلامی به کار تلاش کرده‎اند که با هوشیاری و مقاومت ملت، توطئه‌های دشمنان نقش برآب و تیرشان به سنگ خورده است.

دبیر بابیان اینکه ملت پا به پای انقلاب حرکت می‌کنند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، اظهار داشت: امنیت اتفاقی نیست؛ امروز امنیت و اقتدار ما در دنیا حاصل جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

او با اشاره به اینکه یکی از ابعاد معنویت برای بسیجیان در ادارات خدمت صادقانه و برخواسته از دل به مردم است، افزود: خدمت به مردم یکی از بزرگترین واجبات است و باید این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل تاکید کرد: انتظار عموم از پایگاه‌های بسیج ادارات این است که بعنوان بازویی قوی و توانمند در کنار مدیران متعهد ادارات در رفع کاستی‌ها بکوشند و خطرات بالقوه‌ای را که جامعه اداری را تهدید می‌کند بشناسند و برای رفع آن‌ها متعهدانه وارد عرصه کارزار شوند، چراکه وظیفه بسیج در ادارات احیاء فرهنگ و تفکر بسیجی در بین اقشار جامعه اداری می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.