فرمانده نیروی انتظامی کشور:

برای امنیت و آسایش مردم از هیچی تلاشی دریغ نخواهیم کرد

سردار رادان گفت: مجموعه فراجا هم قسم شده اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آن‌ها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران  امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی همواره در کنار مردم بوده و برای رفاه، امنیت و آرامش آن‌ها تلاش کرده اند و رضایت قاطبه مردم قدرشناس انگیزه و انرژی ما را برای خدمت به آن‌ها دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: خادمان مردم در مجموعه فراجا هم قسم شده اند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش آن‌ها کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی عمل به تکلیف را وظیفه هر مسئول عنوان کرد و گفت: مسئولیت‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران یک ودیعه الهی است باید در کسب رضایت خدا و در امتداد آن در کسب رضایت مردم تلاش کرد.

فرمانده کل انتظامی خاطرنشان کرد: مردم خوب می‌بینند و خوب قضاوت می‌کنند و برابر آیه شریفه الذین ان مکّانهم بهترین افراد کسانی هستند که خودشان را نبینند و به خودش فکر نکنند و در گذشته و آینده تکیفشان در خدمت برای مردم و جلب رضایت خداوند باشد سعادتمند خواهند بود.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سردار «حسین عبدی» فرمانده سابق، سردار «علی محمدی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.