اجرای طرح خالص فروشی در قنادی‌های همدان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت همدان از نظارت جدی بر اجرای طرح خالص‌فروشی در قنادی‌های استان خبر داد.

بیژن ترابیان صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات و مسائل اتحادیه‌های صنفی با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات گفت: واحد‌های صنفی در اجرای تصمیمات و برنامه‌های ترویج عفاف و حجاب مشارکت بیشتری داشته باشند. 

او نرخ گذاری کالا و خدمات و نصب برچسب شناسه در واحد‌های صنفی را ضروری دانست و افزود: اجرای دقیق مصوبات موجب رضایتمندی مردم و اعتماد بیشتر جامعه به کسبه و بازاریان می‌شود. 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان همدان تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر بازار اقلام اساسی اهمیت ویژه‌ای دارد و بر این اساس گشت‌های ویژه در راستای تامین و توزیع و مبارزه با احتکار و نیز کنترل بازار در استان در حال اجرست.

ترابیان نحوه نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها و توجه به کیفیت کالا‌ها را به بازرسان تاکید کرد و از اتحادیه‌ها خواست در این زمینه قدامات لازم را انجام دهند. 

او در ادامه از اجرای طرح خالص‌فروشی شیرینی در قنادی‌های استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان در استان اجرا می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان همدان تصریح کرد: براساس این طرح تمام قنادی‌ها باید هزینه جعبه شیرینی را به طور مجزا محاسبه کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.