بیش از 47 هزار بازرسی از واحد های صنفی همدان

 مدیر بازرسی اصناف همدان از 47 هزار و735 بازرسی در 11 ماه نخست امسال خبر داد.

بیش از 47 هزار بازرسی از واحد های صنفی همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جهانگیری مدیر بازرسی اصناف همدان  در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در 11 ماهه امسال 2هزار و61 پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است گفت:طرح مبارزه با قاچاق کالا با همکاری سازمان صنعت و معدن، اداره کل تغزیرات حکومتی و اداره کل گمرک استان همدان در سه مرحله آغاز می شود.

وی ادامه داد: آموزش و اطلاع رسانی به اصناف، شناسایی و ثبت واحد های صنفی متخلف و کالا های قاچاق ، کشف و جمع آوری کالا های قاچاق و اعمال جریمه و اجرای مقررات  از اقدامات در دست اجرا است.

مدیر بازرسی اصناف همدان به مرحله اول اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: طی پیگیری های  انجام شده  مدیریت بازرسی و نظارت اصناف با اتحادیه های صنفی قرار شد ، اتحادیه های که احتمال عرضه قاچاق در آن ها وجود دارد با نصب بنر به اعضای خود هشدار داده و آن ها را از عواقب عرضه کالای قاچاق مطلع سازند.

جهانگیری به برگزاری کارگاه آموزشی در  جهت اعضای اتحادیه صنفی جهت آشنایی و مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت:  در کارگاه جزئیات و موارد قانونی مبارزه با قاچاق کالا به اطلاع اتحادیه  ها می رسد.

 وی با اشاره به اقدامات پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در سطح خرده فروشی بازار در اتاق اصناف همدان گفـت: توجیه مردم از موضوع کالای قاچاق، نا امن کردن عرصه برای قاچاقچیان با بازرسی های متعدد، برگزاری 8 هزار و 800 نفر ساعت آموزش پیشگیری از قاچاق کالا، اجرای گشت مشترک با دستگاه های کاشف قاچاق ، کشف و ضبط اقلام قاچاق و ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی از جمله اقدامات سازمان بازرسی  اتاق اصناف  در راستای مقابله با قاچاق بوده است.

جهانگیری اجرای گشت بازرسی روزانه در دو شیفت، اجرای طرح آمارگیری و شناسایی واحد های صنفی بدون پروانه کسب و همکاری با دستگاهای کاشف قاچاق را از مهمترین برنامه بازرسی اصناف همدان برای مبارزه با قاچاق کالا برشمرد.

انتهای پیام/د.ا

47 هزار بازرسی از واحد های صنفی در سال جاری

 

 

برچسب ها: قاچاق کالا ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.