اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پل‌های آسیب دیده از سیل ۹۸ پلدختر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پل‌های آسیب دیده از سیل ۹۸ پلدختر اختصاص یافته است.

 مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به بازدید از پروژ‌های حوزه راهداری پلدختر به همراه معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، اظهارداشت: در این بازدید معاون راهداری سازمان قول مساعد داد که مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل هشت دستگاه پل که در سیلاب ۹۸ آسیب دیده اند اختصاص داده شود.

او افزود: همچنین ۲۰۰ میلیارد ریال برای روکش آسفالت محور پلدختر به اندیمشک اختصاص داده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در این بازدید قول مساعد خرید یک دستگاه گریدر نو حداکثر تا یک ماه آینده، صدور مجوز اجاره یک اکیپ ماشین آلات کامل برای بهسازی راه‌های روستایی به مدت یک ماه، احداث راهدارخانه چم گرداب در محور پلدختر پل زال در سالجاری، احداث راهدارخانه معمولان که البته مشروط به تهیه زمین و ثبت سند بنام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان است و تخصیص یک‌هزار تن قیر برای راه‌های روستایی و فرعی شهرستان داده شد.

او اظهارداشت: همچنین قول مساعد جهت احداث یک کیلومتر دیوار ساحلی برای ایمن سازی محور پلدختر _خرم آباد و انجام ۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در حوزه شهرستان پلدختر و معمولان از دیگر مواردی بود که در این بازدید‌ها داده شد.

شیروانی افزود: همچنین مقرر شد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان ۱۰ هزار تن قیر در صورت تامین مواد اولیه از طریق پترو پالایش خورشید زاگرس شهرستان پلدختر خریداری کند.

 

برچسب ها: پل ، سیل98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.