راه‌آهن پل‌دختر_ اندیمشک کلنگ زنی می‌شود

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان گفت: عملیات اجرایی راه‌آهن پل‌دختر_اندیمشک در سفر رییس جمهور به لرستان آغاز می‌شود.

 احمدرضا دالوند معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان روز چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی که با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس در پل‌دختر برگزار شد، اظهار کرد: پل‌دختر به واسطه قرار گرفتن در مسیر رودخانه کشکان وضعیت متفاوتی نسبت به دیگر شهر‌های استان دارد.

او به خسارات ناشی از سیل ۱۳۹۸ به پل‌دختر اشاره کرد و افزود: بسیاری اززیرساخت‌های این شهرستان پس از سیل ویرانگر ۱۳۹۸ از بین رفت و بازگشت شهرستان به وضعیت عادی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: وضعیت جاده قدیم پل‌دختر_خرم‌آباد به دلیل خسارات ناشی از سیل نامناسب و نا ایمن می‌باشد که اولویت نخست استان در بحث پروژه‌های عمرانی در این شهرستان، احداث چهارخطه پل‌دختر-خرم‌آباد است که نیازمند اعتبار کلان است.

او افزود: به زودی در سفر دوم رییس جمهور به لرستان عملیات اجرایی راه‌آهن پل‌دختر-اندیمشک، آغاز خواهدشد.

دالوند یادآورشد: ایستگاه‌های پمپاژ نقش مهمی در کشاورزی و اشتغال مردم پل‌دختر دارند که متاسفانه پس از گذشت سال‌های متمادی و اعتبارات قطره‌چکانی هم‌چنان به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

 

برچسب ها: راه آهن ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.